Abu Dhabi · Architecture · Art · Middle East · photography

Fine photos of the white Mosque

Επειδή μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες του φίλου μου  Αγγελου Μωρέτη, αρχιτέκτονα κατ’επάγγελμα και φωτογράφο κατά χόμπυ, αποφάσισα να αναρτήσω μερικές από αυτές, έτσι για να ομορφύνει το μπλόγκ μου!

Because I loved the photos of my friend Angelos Moreti, architect by profession and photographer by hobby, I decided to post some of them in order to add beauty to my blog!

The photos are from  Sheikh Zayed Bin Sultan Al Nahyan Mosque in Abu Dhabi

31 thoughts on “Fine photos of the white Mosque

  1. Εξαιρετικές φώτο Ντία μου!! Το χα ξαναπεί, αυτοί οι τρούλοι κάτι μου λένε, κάτι ρόλο είχαν παίξει στη προηγούμενη ζωή μου, λέμε χο χο!! Πήρα δύο ήδη!!!

    Φιλάκια και καλό μήνα

    1. Ελα βρε κατερινάκι με κάνεις και γελάω…. κάτι θα γίνει … φιλιά και καλο μήνα

  2. Υπεροχες οι φωτογραφιες του φιλου σου καρδουλα και παρατηρω οτι εγινε ξαφνικα το μπλογκακι ιντερνασιοναλ ατραξιον! χχο.

    1. Δεσποινάκι καλά το τι γίνεται στα παρασκήνια μόνο βόμβα που δεν έχουν ρίξει τα δύο στρατόπεδα… ευτυχώς που μπορώ να δώ τα σχόλια πριν βγούν στον αέρα 😉 xxo

  3. Πράγματι πολύ όμορφες οι φωτογραφίες Πηνελόπη μου. Από μάρμαρο είναι το τέμενος???

Comments are closed.