The Islamic art in the 21st century :The third biggest Mosque

‘Τα λόγια είναι φτώχια’ μόνο αυτή η ελληνική παροιμία με εκφράζει όσον αφορά τα παρακάτω 
mosque1
Sheikh Zayed Mosque in Abu Dhabi is the third biggest mosque in the world after Islam’s two holiest sites in Saudi Arabia — Mecca’s Grand Mosque and the Prophet’s Mosque in Medin.

mosque2

 the mosque was built on a 9.5-metre (31-feet) high hill so it is visible from far, it covers an area of 22,000 square metres (237,000 square feet), and it can accommodate more than 40,000 faithful,

mosquescolones

Thousands of workers,” nearly all from the Asian subcontinent, were involved in building the mosque. The sculptors were Moroccan.

Two rooms next to the main prayer hall, with a 1,500-capacity each, have been reserved for women, who can follow sermons delivered by prayer leaders on giant television screens. Islam requires men and women to pray separately.

DSCF0248
mainhall

The main dome is also “the biggest” mosque dome in the world and it is 75 metres (246 feet) high with a 32.2-metre (105.6 feet) diametre.

The centrepiece is a 6,000 square metre (64,583 square feet) hand-made Persian carpet, said to be the biggest in the world.

100_1633

“More than 1,200 women from the Khorasan region in eastern Iran spent two years weaving the carpet, which weighs 45 tonnes and cost more than 8.5 million dollars.

The carpet covers the floor of the main prayer hall, which can accommodate up to 9,000 faithful.

polieleosAnother breathtaking piece is a huge crystal chandelier in the main prayer hall, one of seven German-made chandeliers costing more than eight million dollars. It is 10-metre (32.8 feet) tall, 10-metre wide and weighs nine tonnes.

100_1624

 

DSCF0253

DSCF0251

 

Entrance Hall :Thousands of rare and semi-precious stones, some encrusted in marble, were used to decorate the structureIt is  estimated it at more than two billion dirhams (545 million dollars)

DSCF0252

DSCF0257 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 thoughts on “The Islamic art in the 21st century :The third biggest Mosque

  1. Το χρήμα ανέδειξε την τέχνη σε όλο το μεγαλείο της! Μου αρέσει το αβατάρ σου galaxia😉

  2. Ειναι πολυ πρωϊ καρδουλα για να σκεφτω ενα λογοπαιγνιο που να σου αρεσει. Χλιδα χαρα μου πολυ χλιδα, συγχρονως ομως εμπνει και μια απλοτητα. Ισως να ειναι το πολυ λευκο. Ισως ο χωρος. Δεν μπορεσα παρα να το συγκρινω με τα αραμπεσκ ανακτορα στην Γραναδα οπου κι εκει η λεπτομερεια αναδεικνυεται πιο εντονα σε μεγαλους χωρους. Τα χαλια κοσμηματα. Τα λατρευω. Σε φιλω και αφηνω κι εδω τις ευχες μου για χρονια πολλα. ΧΧΧ

  3. Despinaki ναι έχεις δικιο είναι μου φαίνεται το άσπρο χρώμα και οι μεγάλες διαστάσεις αλλά και τι τέχνη είναι αυτή η αραβική εχω τρελλαθεί ακόμα και το γράψιμο τους είναι σαν ζωγραφική ,σε ευχαριστώ χχχχ

    Αλ βρήκε ‘ο γύφτος την γενιά του’ που λέει και ή αλλη παροιμία σου άρεσε εκεί πάνω στην καμήλα και το CK γυαλί όλα τα βλέπεις😉

  4. Αυτός ο πλούτος, η τέχνη, που συνδιάζεται με το απέραντο λευκό (αδυναμία μεγάλη) μ ενθουσιάζει. Μένω άφωνη και κάτι παρουσιάζω!!! Λες στη προηγούμενη ζωή μου να είχα σχέση με τα εκεί στρώματα?? Θα το ψάξω!!
    Αριστοκρατικά φιλιά ,καλημέρα σου

  5. Katrine και εμένα με έχει ενθουσιάσει η Αραβική τέχνη αν και την βρίσκω πολύ πληθωρική για την δική μου ιδιοσυγκρασία. Αλλα αν πας στη φιλη Ριτσα το blog http://www.ritsmas.wordpress.com γινεται μια ομιλία γύρω από την Αραβική τέχνη αν είσαι κοντά πετάξου να δεις και να μάθεις περισσότερα… Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα και σε σένα πολλά φιλιά

  6. @ Penelope….filenas..εχουμε γενέθλια σήμερα ; Ενα πουλάκι, το αλεφάκι μ εκεινο το καινουργιο βλιβλιο Πλήθος είμαι !!!! μου τόπε… Αληθεύει ; Αν ναι, εκ βαθέων, με υγεία και αγάπη γύρω σου και επιτυχίες και σελεμπριτις και γκλαμουριές κι όλο το καλο συναπάντημα…

  7. Καλημέρα!
    Πέρασα να δω τι κάνει η φίλη της φίλης, και έμεινα ……άφωνη! Έξοχο!
    Και πάλι καλημέρα!

  8. Αριστούργημα το αραβούργημα . Πραγματικά καταπληκτικό δεν έχω λόγια
    Μόνο που φοβάμαι ότι σε λίγο θα κατασκευάσουν και την πέτρα της Κάσμπα για να έχουν περισσότερο τουρισμό
    Lady P. θα μας βρείτε στη νέα μας διεύθυνση, http://meaculpapart2.blogspot.com/

  9. @Ritsmas se efharisto para poli gia oles tis efhes tha kratiso to proto giati mou arese ta alla se erthoun kai as properasoun 🙂

    @Sofia na to evala pros enimorosi afton pou den pane giro giro global😉

    @Sofaraki tha sas episkeftomoume otan girisoume sti vasi mas.

  10. πωπωπωπωπω φτωχεια…κακογουστιά…φτήνια…

    [καλα ε…απλα εχω παθει ζαβλαμά?]
    τα φιλιά μου
    [και σε βρηκα απο την ανιψια μου So-Far]

  11. Ετσι οπως πάμε εδώ το έχουμε κάνει οικογενειακό σε λίγο θα μπλογκάρει και η θεία μου η Ευταλία που ηδη θα έχει ταραχτεί με αυτούς τους αλλόθρησκους ναούς φιλιά και σε σένα
    υγ καλή λέξη ζαβλαμας

Comments are closed.