Πηνελόπη Οnline

Penelope’s finest

By changing countries to change blog’s platform as well  seems to be  some sort of  vow  I’ve given and I’m not aware of it. When I moved to East, the first thing was to change my blog’s platform, from Blogger to WordPress. The main reason was that the Blogger  had teething problems at the Emirates at that time, so switching to WordPress was a relief. After two years using the latter,  I can say that it’s not the easiest neither the friendliest platform. But it has something very important, except the nice designs which somebody can use it as his professional website, it provides the blogger with a tight and lively community. The wordpress team had managed to create a fantastic community among the bloggers sharing news and rewarding the best blogs and post of the day.  In a daily basis, there are lists of the best blogs, posts as well as of the fast growing blogs . I found this kind of feedback/reward system fabulous which makes all the difference in this labyrinth of the Internet.

This blog was quite lucky to be included in both lists.

——

Λές και το έχω βάλει τάμα όταν αλλάζω χώρες να αλλάζω και πλατφόρμα στο μπλόγκ μου. Το πρώτο πράγμα που έκανα όταν  μετακόμισα στην Aνατολή, ήταν να αλλάξω την  πλατφόρμα που χρησιμοποιούσα για να ανεβάζω τα πόστ μου. Βέβαια ο κύριος λόγος ήταν ότι o Blogger δεν δούλευε ικανοποιητικά στα Εμιράτα εκείνη την χρονική περίοδο, έτσι η απόφαση ήταν εύκολη για να κάνω φρέσκια αρχή με την WordPress. Mετά από δύο χρόνια νταλαβέρι με  την τελευταία πλατφόρμα  μπορώ να πω ότι είναι πολύ μπελαλίδικη και καθόλου φιλική με τον χρήστη. Εχει βέβαια  μεγάλη γκάμα από σχέδια που μπορεί κανείς να χρησιμοποίησει ακόμα και για ένα επαγγελματικό μπλογκ ή web site, αλλά το σημαντικότερο πράγμα που με έκανε να μείνω σε αυτήν, είναι η   κοινότητα που έχουν δημιουργήσει οι υπεύθυνοι για τους μπλόγκερ .Καθημερινά  στη κεντρική σελίδα της υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με τις διάφορες αλλαγές στην πλατφόρμα, νέα σχέδια κλπ. Αλλά   το πιο σημαντικό είναι οι λίστες των καλύτερων μπλόγκ, ποστ και των πιό δημοφιλή και γρήγορα αναπτυσσόμενων μπλογκ.   Αυτή ακριβώς η ζωντανή κοινότητα και το σύστημα ανταμοιβής και ανατροφοδότησης που παρέχει η WordPress στο μπλόγκερ, νομίζω ότι είναι ‘όλα τα λεφτά’ μέσα σε αυτό τον λαβύρινθο του Διαδικτύου.

Αυτό εδώ το μπλόγκ λοιπόν ήταν τυχερό να βρεθεί και στις δύο λίστες της wordpress.  Βρέθηκε στη λίστα των προτεινόμενων μπλογκ με το παρακάτω  ποστ.

This blog was quite lucky to be included in both lists. First, as the best blog of the day with the following  post ( 3000 visitors) :

Fine photos of the white Mosque

To παρασκήνιο : Στην αρχή δεν καταλάβα τι είχε συμβεί (οτι το μπλόγκ μου ήταν στα προτεινόμενα ούτε είχα ιδέα για τους κανόνες http://en.blog.wordpress.com/2010/04/28/five-ways-to-get-featured-on-freshly-pressed/. ).  Απλώς μου τράβηξε την προσοχή  τo βελάκι στο στατιστικό διάγραμμα που ανέβαινε κατακόρυφα  όπως  ο υδράργυρος του θερμομέτρου  όταν έχεις υψηλό πυρετό. Μέσα σε  μια ώρα είχε φτάσει στις  800 επισκέψεις. Ξαφνικά μπαίνοντας στην κύρια σελίδα της wordpress είδα ένα μπλόγκ με γνώριμες φωτογραφίες, βέβαια σαν γνήσια ελληνίδα αμέσως πήγε το μυαλό μου   ότι μου ‘κλέψανε’ τις φωτογραφίες ! Αλλά όχι,  ήταν ακριβώς το δικό μου μπλόγκ . Τα υπόλοιπα είναι ιστορία και στο τέλος της ημέρας είχα περίπου 3000 επισκέψεις !

Στη δεύτερη λίστα που βρέθηκε  ήταν στη λίστα των πιο γρήγορα αναπτυσσόμενων μπλόγκ (μεγάλος αριθμός επισκεψιμότητας). Και συνέβει όταν ανέβασα ένα πόστ με φωτογραφίες των Duran Duran από μια συναυλία τους στο Αμπου Ντάμπι. s

Second time was as one of the fastest growing blog  with the following blog ( a bit less than 3000 visits):

Le Bon et al

Το παρασκήνιο :Το πόστ το ανέβασα βασικά για ένα καλό φίλο, the boy, που είναι  θαυμαστής του συγκροτήματος.Γιατί για να πω την αλήθεια δεν  τρελλαινόμουν για τους Duran Duran.  Τώρα τελευταία έχω χαλαρώσει αρκετά με τι είναι cool και τι δεν είναι (το έχω αφήσει αυτό το άγχος για τις κόρες μου) και ότι μου χτυπήσει καλά στο αυτί αυτό και μου αρέσει και ας είναι ‘καρακιτσουλέ’ !

Είχα βρεθεί σε αυτή τη συναυλία που ήταν VIP (κατά λάθος για να εξηγούμαστε) και άρχισα να βαριέμαι,  γιαυτό έβγαζα ‘αβέρτα κουβέρτα’ διάφορες φωτογραφίες του συγκροτήματος από μακριά, από κοντά,  από πλάγια …. Που να φανταστώ ότι την άλλη ημέρα θα παλαβώσουν όλοι οι φαν με το ποστ μου? Βέβαια βοήθησε στο ότι ‘the boy’ έριξε σήμα σε όλη την ‘συμμορία του’  ανά τον κόσμο για αυτή την VIP συναυλία των Duran Duran και τον ευχαριστώ!

Τώρα όσον αφορά την επισκεψιμότητα του μπλόγκ μου, κατά καιρούς  αλλάζουν οι προτιμήσεις του κοινού μου. Αλλες φορές τρελαίνονται με το Μουσείο της Ακρόπολης, αλλες φορές με την Ισλαμική τέχνη και τώρα τελευταία με την παρουσία του βιβλίου μου ;

Πάντως το ποστ που βρίσκεται σταθερά σε υψηλή προτίμηση είναι το who’s who Penelope.

Η δική μου σταθερή προτίμηση μέχρι τώρα είναι ένα ποστάκι που ανέβασα με τον τίτλο Happy ending stories for the recession time  και στο οποίο είχε ενδιαφέροντα σχόλια από άτομα που εκείνο τον καιρό τους είχε σημαδέψει για τα καλά η κρίση, όπως έναν από τους πρώην προέδρους της Lehman brothers.

Και συνεχίζουμε λοιπόν μπλογκάροντας ρίχνοντας που και που μια ματιά προς τα πίσω να δούμε τι αφήσαμε για να προχωρήσουμε ακάθεκτοι μπροστά ( ας είναι και κυκλος) 😉

Kαλό Φθινόπωρο!

Have nice Autumn!

10 thoughts on “Penelope’s finest

  1. Καλα ε! Εμενα γιατι δε με εβαλαν σε φαϊνεστ λιστ ε? Ολο τον κοσμο γυρισα με την καμερα! Καλα εχω βγαλει μπιμπικια απο τη ζηλεια μου! Χα χα Γεια σου Πηνελοπακι μου! Σε καμαρωνω, μην ακους κανενα. Πολυ το χαρηκα το αποψινο! Χρειαζεται που και που να κανουμε απολογισμο των επιτυχιων! Καλο σου φθινοπωρο και φιλακια!

    1. Ετσι πρέπει να αρχίζει η ακαδημαική χρονιά με κάτι καλό που κατάφερες την προηγούμενη ωστε να σηκώσεις τον πήχυ λίγο πιο ψηλά για την επόμενη 😉
      Καλό Φθινόπωρο και σε σένα Δεσποινάκι!
      υ.γ το φθινόπωρο το σκότωσα αλλά τώρα το έγραψα δύο φορές για να θυμάμαι την σειρά του ω. χχο

  2. Penelope dea(r), σου στέλνω ένα φιλί και ευχή για καλό φθινοπωράκι. Ε, είναι μεγαλείο, και γιατί να το κρύψωμε????

    Φιλιά κορίτσι μου:)

  3. Κατερινάκι και σε σένα ευχές για ένα ωραίο φθινόπωρο! Εσύ εκει επάνω είστε τυχεροί που έχετε εποχές! Εμείς εδώ σαν έχει σταματήσει ο χρόνος στο φορεβερ σαμμερ 😉

  4. Αχ, τί ομορφα !!!! Μας παρακολουθούν λοιπόν όλοι έτσι ; Σκασίλα μας… Εχω περάσει κι εγω από αυτά τα στάδια ( όχι πια, όμως ) και είναι ευκολο να καταλάβει κανείς γιατί οι Ντουραν Ντουράν που αφιέρωσες στον Κωνσταντίνο νομιζω κτύπησαν κόκκινο. Ακόμη και αυτή τη στιγμή που μιλαμε ανεβαίνουν λες κι έχουν όντως πυρετό.

    ΘΓ Ερωτηση κρισεως : στο twitter μου εστειλες κατι που ηταν ενα π,π… Τί ειναι αυτό ;

    1. Ετσι φαίνεται. Δεν ξέρω τι είναι αυτό που σου εγραψα ?? θα μου έφυγε κατα λάθος το πλήκτρο..

  5. Γεια σου Πηνελόπη,

    Μα είναι σίγουρο ότι οι φωτογραφιες από την συναυλία θα τραβούσαν την προσοχή. Αυτό το πράγμα κάνει ουσιαστικά το blogging, σου μαθαίνει πράγματα τα οποία δεν θα διάβαζες ποτέ από μόνος σου, σε πηγαίνει σε εκδηλώσεις που δεν είχες τη δυνατότητα να πας, σου δείχνει μέρη που δεν έχεις επισκεφτεί.

    Πάντα τετοια Πηνελόπη. Καλό φθινόπωρο!

  6. Nικο μου τι κάνεις? καιρό έχουμε να τα πούμε, μπλογκικα δηλ.Μπαίνω βγαίνω διαβάζω αλλά είμαι σε mute mode. Θα επανέλθω όμως, πιστεύω. Σε ευχαριστώ και καλό φθινόπωρο και σε σένα στο Λονδινάκι μας 😉

Comments are closed.