Πηνελόπη Οnline : 1+1 δωρεάν ebooks

Την Πηνελόπη στο καινούργιο της βιβλίο “Πηνελόπη Online” την ταλανίζουν οι παρακάτω σκέψεις:

-Μπορεί να μου πει κάποιος, ποιά είμαι αυτές τις ημέρες;
-Πώς να παραμείνω Ελληνίδα, ενώ δεν μένω πια στην Ελλάδα;
-Είμαι Ελληνίδα τώρα ή έχω μόνο μια ελληνική ψηφιακή περσόνα;
Είμαι μια μοντέρνα Αθηναία Πηνελόπη. Τόσο μοντέρνα που δεν μένω πια στην Αθήνα.
-Άραγε, τι σκέφτονται οι ξένοι για μένα;
Νομίζω ότι είμαι ένα μεταλλαγμένο προιόν.
Γίνομαι Αγγλίδα, ίσως αρχίζω να μοιάζω και σ’αυτές!

Μερικά πράγματα όμως παραμένουν σταθερές αξίες.
Περιστοιχίζομαι από σύζυγο, παιδιά και μυστήριους θαυμαστές. Παρταιμ αριστοκράτες και Ονλαιν εραστές.
Όλα αυτά συμβαίνουν στην λιλιπούτεια πόλη της Τζέιν Όστεν, το Μπαθ. Μόνο, που μόλις ήρθα, η Τζέιν έφυγε και μ’αφησε στο πόδι της να γράψω το καλύτερο ελληνικό μυθιστόρημα με τίτλο «όταν το σουβλάκι συνάντησε τα φις εντ τσιπς».

Η Πηνελόπη Online είναι μια ρομαντική κωμωδία σαν το ‘τέσσερις γάμοι και μια κηδεία’ αλλά με καλύτερες συνταγές😉

Τώρα μπορείτε να αγοράσετε την “Πηνελόπη Οnline” από το ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα Perizitito.gr στη τιμή μόνο των 5.99 Ευρώ!

Επίσης σας προσφέρω δύο κωδικούς ώστε να το ανεβάσετε δωρεάν στο iPad ή iPhone :
MWJF6YWTYMKE
HAMKHYHKJFNA

Οι κωδικοί είναι σαν τις θέσεις της Εasy Jet : ‘Oποιος προλάβει την Πηνελόπη είδε😉