The Wedding Dress

Ο προκείμενος γάμος του Γουίλιαμ και της Κέιτ   έβγαλε στην επιφάνεια αναμνήσεις από το δικό μου γάμο.  Θυμάμαι τότε με τι λαχτάρα για έξη μήνες περίπου σχεδίαζα τα του γάμου μου. Να διαλέξω νυφικό, το μέρος που θα γίνει ο γάμος- αγγλικός -ρεσεψιόν, καλεσμένοι, τούρτα, τιάρα, παπούτσια. λουλούδια …κλπ. Δεν ξέρω κι εγώ πόσα νυφικά δοκίμασα τότε –  η δοκιμή ήταν και πολύ μπελαλίδικη. Πιο πολύ μου άρεσε να μπαίνω στους οίκους νυφικών και να βλέπω όλο αυτό το σύννεφο από άσπρο, κρεμ, τούλι, ταφτά, μετάξι, σατέν των νυφικών. Μέχρι που στο τέλος  ήθελα να γίνω σχεδιάστρια νυφικών, βέβαια το πρόβλημα  ήταν, ότι πρώτον δεν ήμουν καλή στη σχέδιο και δεύτερον δεν είχα υπομονή να ράψω ούτε ένα κουμπί.  ΄Ετσι περιορίστηκα στο να θαυμάζω απλώς αυτούς που δημιουργούν αυτά τα υπέροχα ‘κουστούμια’.  Νομίζω ότι η τελετή του γάμου  είναι και  η μοναδική στιγμή που σε παίρνει να μασκαρευτείς και να το κάνεις και στα σοβαρά. Το νυφικό μου το εμπνεύστηκα περίπου από το ‘style icon’ που είχα τότε, την Τζάκι. Βέβαια, ακόμα πιστεύω  ότι είναι η πιο κομψή γυναίκα που πέρασε από τον πλανήτη.


Τhe designer is African-American Anne Lowe- To κορσαζ είναι το ίδιο αλλά το κάτω μέρος δεν ήταν τόσο φαρδύ.

Βέβαια, αν είχα το σώμα της Caroline Bessette θα έκανα ακριβώς αυτό το νυφικό. Νομίζω ότι είναι υπέροχο! ( Narcisco Rodriguez design)
Τώρα, η Κάρυ νομίζω ότι έχει ντυθεί για μασκέ πάρτυ, γιαυτό δεν της ‘έκατσε’ και ο γάμος  με τον Mr. Big (Vivienne Westwood)

Το φόρεμα που φορούσε στο Παρίσι (Versace) νομίζω οτι θα  ήταν το πιο oνειρεμένο νυφικό.

Θυμάμαι εκείνη η ημέρα του γάμου μου ήταν και  η πιο  ηλιόλουστη μέρα-όπως ακριβώς στις φωτο-, ακριβώς την επομένη και για ένα μήνα έβρεχε συνεχώς.Τhis is England for you!

Y.Γ. Για να δούμε η Κέιτ την Παρασκευή, τι διάλεξε τελικά να φορέσει … ;

UPDATE : The Victorian and Albert Museum  is creating a database of photographs of clothes worn for weddings from all cultures between 1840 and the present   http://www.vam.ac.uk/things-to-do/wedding-fashion/home

Update 2: Kate’s wedding dress by Sarah Burton of Alexander McQueen. She is beautiful!

and Pippa’s dress was perfect!(McQueen)

13 thoughts on “The Wedding Dress

  1. Στην Ελλάδα το Star θα δείξει την τελετή Live οπότε όπως καταλαβαίνεις θα περάσω την μέρα καρφωμένη στη τηλεόραση καθότι λατρεύω όλα αυτά τα πριγκηπικά τελετουργικά…:-)))) Καλημέρα και Χρόνια Πολλά..

    • Eυή, και εγώ στις επάλξεις θα είμαι για το γάμο, καλεσμένη σε ξενοδοχείο να το δούμε ‘όλοι μαζί’ σε μεγάλη οθόνη (ημαρτον παναγία μου, αυτό το Bρετανικό ‘collective’ δεν μπορώ να το συνηθίσω ). Τες πα, δεν μπορούσα να αρνηθώ, αν και προτιμούσα να το έβλεπα στη δική μου τιβούλα με την ησυχία μου😉
      Χρόνια Πολλά και σένα και enjoy!!!

  2. τον έκανες Αγγλία το γάμο?! μα πόσο αστείο είναι που είναι οι ζωές μας τόσο παράλληλες και τόσο διαφορετικές?! εμείς Ελλάδα!!!

    ΥΓ. I love jackie !

    • Ελίζα, τον πρόσεξα αυτό. Στην Αγγλία (με καπελαδούρες, γρασίδια .. κλπ) τον έκανα γιατί δούλευα πολύ εκείνο τον καιρό, πρωι και βράδυ, και που καιρός να πάω Ελλάδα να κανονίζω όλες τις λεπτομέρειες. Αλλά ήταν θαύμα το μέρος που διαλέξαμε (στις μικρές φωτο) ήταν παραμυθένιο και τόσο ωραία οργανωμένα όλα με την φοβερή Αγγλική εξοχή και τους αβρούς τρόπους των Βρετανών..

      • και πολύ καλά κάνατε! δε μπορείς να φανταστείς τι τράβηξα! Ήθελε ο άντρας μου να τον κάνουμε Ελλάδα (ξέρεις παραλία κτλ του ακουγόταν πιο ωραίο). Αντε όμως να οργανώσεις γάμο ένα χρόνο πιο νωρίς στην Ελλάδα… Πολλά κάνανε οι γονείς μου. Έκανα όμως και blessing Αγγλία μετά, όπου και ήμασταν μόλις 30 άτομα. Πολύ ωραία και τα δύο. Ο Ελληνικός ήταν ένα ατελείωτο πάρτυ, ο Βρετανικός πιο pretty.

  3. Εγώ παντρεύτηκα με πολιτικό γάμο (από επιλογή) οπότε νυφικά και προετοιμασίες δεν είχαμε. Θα συμφωνήσω πως το versace φόρεμα της Κάρυ θα ήταν ονειρικό για νυφικό, αν και εγώ αν έκανα θρησκευτικό θα φορούσα κάτι σαν αυτό του Rodriguez μόνο πιο ανοιχτό στους γλοτούς για ευνόητους ”ελληνικούς” λόγους!😉
    p.s. καθόλου δεν θα ήθελα να είμαι στην θέση της kate…βρίσκω την τόση δημοσιότητα μάλλον σκλαβιά…

    • Μαρία, και εγώ πολιτικό έκανα αλλά με όλα τα ‘κλαμπατσίμπαλα’ γιατί μου άρεσε, και το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Το καταευχαριστήθηκα.
      υ.γ. Τώρα για την Κέητι, και εγώ να σου πω έτσι το βλέπω, αλλά από την άλλη κάποιος πρέπει να παίξει το ρόλο αυτό και αν είναι ‘commoner’ ακόμα καλύτερα. Αλλωστε θα αρχίσει να ομορφαίνει το σόι των Windsor😉

  4. Πηνελόπη μου,
    Εγώ έκανα γάμο ενετελώς πριβέ στο ξωκκλήσι της Αγίας Μαρίνας , μια ανάσα από τη θάλασσα στη Λευκάδα. Ωστόσο, το νυφικό deux pieces ήταν του Μιχάλη Ασλάνη που μου το έκανε δώρο γιατί ήμουν fashion editor τότε στην εφημερίδα 24 Ωρες, πολύ γκλάμ λέμε τώρα.
    Το αυτοκίνητο ήταν ένα μάυρο ντεσεβό στολισμένο με κρίνους, οι συγγενείς μόνο 20, την παράσταση έκλεψε η χωριάτικη κουλούρα της θείας Χρυσαυγής στολισμένη με πολύχρωμα κουφέτα και καραμέλες.
    Δε μετανιώνω που δεν μοιράστηκα την πιό ωραία μου στιγμή με τον κόσμο, αντίθετα χαίρομαι που το έκανα.

    Δεν θάθελα να ήμουν στα παπούτσια της Κέιτ, που θα ζεί μια ζωή στο μικροσκόπιο. Ελπίζω όμως να ευτυχήσει το κορίτσι με τον πρίγκηπα και να μην ατυχήσει σαν τη μητέρα του. Πάντως, τα φώτα της δημοσιότητας δεν είναι θετική εξέλιξη στη ζωή των ανθρώπων.

    Δροσερό φιλί από τα κρύα και μελαγχολικά μέρη μας

  5. Ioυστινάκι, ετσι που το περιέγραψες είναι λες και το βλέπω μέσ’τα μάτια μου, σαν τις παλιές ωραίες ελληνικές ταινίες. Θα ήταν πολύ ομορφα εκεί στο νησί σου..
    υ.γ εχεις τόσο δίκιο για την δημοσιότητα! αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι ότι βαδίζουμε όλοι προς το εκει με τις κοινωνικές πλατφόρμες, για να δούμε πως θα εξελιχθεί η κατάσταση. Το θερμόμετρο εδώ ανεβαίνει και μαμά κολυμπάει στην χλιαρή θάλασσα και είναι πανευτυχής. φιλιά πολλά

  6. Καρδούλα, πολυ φιν φον τα νυφικα. Η ώρα η καλη στο Βασιλοπουλο και την καλη του. Το νυφικό που σε ενέπνευσε τέλειο. ΧΧΧ

Comments are closed.