A stroll through the masculine Piccadilly

Mία από αυτές τις ημέρες που ήμουν στο Λονδινάκι έκανα μία από τις πλέον συνηθισμένες αγαπημένες  μου βόλτες, δηλαδή διέσχισα  το πάρκο του  St James  με περιορισμό το Πικαντίλη. Πολλές φορές όταν βρίσκομαι σε αυτή την περιοχή έχω την αίσθηση ότι είμαι στο Αγιο Ορος  α λα ανγκλέ. Και βέβαια στο Πικαντίλη η είσοδος είναι ελεύθερη για τις γυναίκες  και ο περίπατος γύρω από τα κελιά/μαγαζιά των μοναχών επιτρέπεται, αλλά μετά από λίγο νοιώθεις λίγο αμήχανα αν είσαι γυναίκα. Σχεδόν όλα τα μαγαζιά είναι αφιερωμένα σε αντρικά καλούδια,  δηλαδή πρίν o Mαρκόνι εφεύρει το ραδιοφωνάκι του και

φέρει τα πάνω κάτω με τις πρώτες καταναλωτικές ανάγκες των ανδρών(δες γκατζετάκια iphone…κλπ.), όπως  κάβες, καπνοπωλεία, πουκαμισάδικα, παπουτσαδικά κλπ., όλα για άνδρες. Και συνήθως όλα αυτά τα μαγαζιά είναι και προμηθευτές του παλατιού και των παρακλαδιων αυτών. Πρώτος σταθμός μου ήταν το νούμερο 3 St. James st,στη κάβα Berry Bros and  Rudd D. για να προμηθευτώ το λικεράκι με Τζίντζερ που έπινε σαν τονωτικό ο Eντουαρντ VII πριν βγεί για κυνήγι. Εγώ βέβαια δεν βγαίνω για κυνήγι αλλά κάθομαι μπροστά στην τιβούλα και παρακολουθώ την Κέρστι και τον Φιλ να μου παρουσιάζουν τα νοικοκυριά των άλλων, στην εκπομπή  ‘relocation, relocation’. Μπαίνοντας στη Κάβα, με την  Ντικένσιαν ατμόσφαιρα,  έχει κανεις την αίσθηση ότι από κάποια γωνία θα πεταχτεί ο Πιπ και Εστελλε απο τις Μεγάλες Προσδοκίες. Ολη η διακόσμηση είναι από ξύλο μαύρο ή σε φυσικό χρώμα  με μια σειρά από  δωμάτια  για τους γευσιγνώστες του ουίσκι, του κρασιού, σαμπάνιας  κλπ. Δηλαδή κάποιος περαστικός μπορεί να τρυπώσει μέσα να πιεί το ποτηράκι του και να συνεχίσει. Τσίμπησα και εγώ  το μπουκαλάκι μου και ανηφόρισα για άλλους προοορισμούς.  Πέρασα από το καπνοπωλείο, James Fox όπου προμηθεύονται τα πούρα τους οι ειδικοί και μή και να πω την αλήθεια, για μια στιγμή ζήλεψα αυτούς που καπνίζουν πούρα.Κρίνοντας από τη μυρωδιά θα πρέπει οι καπνιστές να παίρνουν μεγάλη ευχαρίστηση. Αλλα όπως συνήθως όλα τα καλά-με ηδονιστικές προεκτάσεις-  στη ζωή κάνουν κακό στην υγεία όπως λένε και ειδικοί. Εστριψα στην Jermyn St. και πέρασα από το περίφημο παλιό εστιατόριο Wiltons με το παραδοσικό αγγλικό μενού, θαλασσινά και κυνήγι.  Την προηγούμενη βραδυά που το είχαμε επισκεφθεί με φίλους,  είχα διαλέξει σαν δεύτερο πιάτο φασιανό και ήταν πράγματι μούρλια. Ακριβώς ότι πρέπει για ένα παγερό βράδυ στο Λονδινάκι συνοδευόμενο με το κόκκινο κρασί που μας πρότεινε ο Ιταλος σερβιτόρος.  Ο οποίος πριν   μου το σερβίρει,   μου έδωσε πρώτα μια γουλιά, υποτίθεται για να το δοκιμάσω,  λές και θα του έλεγα  ‘μπλιαχ,είναι χάλια φέρε μου αλλο’.  Αυτή η διαδικασία, τις περισσότερες φορές, είναι τόσο ‘φτιαχτή’ που πολλές φορές μου προκαλεί γέλια. Το εστιατόριο ήταν το στέκι του Αλαν Κλαρκ -ο μοναδικός  υπουργός με το δικό του Κάστρο επί Θάτσερ- και  περίφημος Diarist. Παρόλο που ήταν συντηρητικός μέχρι το κόκκαλο, τα ημερολόγια του ήταν γνήσια με χιούμορ, συναίσθημα, δηλαδή με λίγα λόγια,  ανθρώπινα. Ηταν από τα βιβλία που  μου έδωσαν έμπνευση για να αρχίσω τη γραφή των δικών μου ημερολογίων.  Εκείνο το βράδυ, δεν είδαμε  το Αλαν βέβαια ,  άλλα είχαμε άλλο χάπενινγκ για να διανθίσει την βραδιά μας.  Ηρθε και κάθησε δίπλα  μια μικρή ‘πριγκηποπούλα΄, η Μπέατρις, η εγγονή της Μεγαλειοτάτης και  κόρη του Αντριου, η οποία ήταν φανερά αδυνατισμένη και συνοδευόμενη από  το Λόλη της (ένα είδος αναρριχώμενου κρίνοντας από την προφορά του). Λίγο παρακάτω, μπήκα το   τυράδικο  Paxton&Whitfield και αγόρασα  Wensleydale που είναι το πιο  κοντινό τυρί στη γεύση της φέτας. Δεν ζήτησα φέτα για να μην αναστατώσω χωρίς λόγο τους υπαλλήλους, δεν φταίνε άλλωστε σε τίποτε. Βέβαια δεν άντεξα και ρώτησα  άν έχουν ελληνικά τυριά για να πάρω την αρνητική απάντηση που περίμενα. Για μένα το καλυτερότατο τυρί  είναι η γραβιέρα Μετσόβου από το Ιδρυμα Αβερωφ και ας κοκορεύεται ο Τζόνι ότι τα καλύτερα σκληρά είναι τα δικά τους(βρετανικά). Υπόψιν,  τα τυριά συμπεριλαμβάνονται μέσα στα χρόνια και άλυτα προβλήματα ένος γάμου μεταξύ μια Ελληνίδας και ενος Αγγλου./

Και με τυριά παραμάσχαλα  να μυρίζουν μέσα στην σακούλα, έκανα δεξιά, αριστερά  και ίσια και τσούπ  βρέθηκα στη πλατεία  St. James, κατευθυνόμενη ολοταχώς  προς  το καλύτερο μυστικό-που αυξάνει τους παλμούς οποιουδήποτε έχει στενή σχέση με τα βιβλία – που κρύβει  η πλατεία  : Τhe London Library: Η μεγαλύτερη ανεξάρτητη δανειστική βιβλιοθήκη. Eκεί χάθηκα σε  με μια δεύτερη  Ντικένσιαν ατμόσφαιρα, χαζεύοντας  και ξεφυλίσσοντας  τα βιβλία της βιβλιοθήκης. Αργότερα πήρα το δρόμο του γυρισμού, έτοιμη πιά  να καταναλώσω τα ψώνια μου μπροστά στο Φιλ και την Κέρστη να μου δείχνουν τα σπίτια που ανακαλύψαν καιταυτόχρονα να είμαι συνδεδεμένη  με τα Ελληνάκια φιλαράκια  μου στο FB και στο Τουίτερ😉

* The name Piccadilly arises from a tailor named Robert Baker, who owned a shop on the Strand, in the late 16th century and early 17th century. He amassed a large fortune by making and selling piccadills(also called picadils or pickadils—stiff collars with scalloped edges and a broad lace or perforated border), that were then in fashion”.

4 thoughts on “A stroll through the masculine Piccadilly

  1. Τελείωσα και τώρα πια είναι ώρα για παιχνίδι και να γυρίσω τη ματιά μου για καλά στην Ανατολή😉
    Thanks dearest

  2. Καλημέρα,
    Νομίζω, πέρα από το τυπικό-τελετουργικό, υποτίθεται ότι δοκιμάζεις το κρασί για να δεις, εάν είναι καλό (να μην είναι π.χ ξινισμένο), όχι για το εάν σού αρέσει η γεύση του, όπου εκεί απλώς αναλαμβάνεις το ρίσκο.
    Κάποια εικόνα από piccadills ;
    Φασιανός; Μα οι Άγγλοι δεν τρώνε μόνο βραστό αρνί με σάλτσα μέντας και χλιαρή μπύρα ;-ρ
    Λονδινάάάάκιιιιι!!!!!

  3. Nτροπαλέ
    Mετά από τόσα χρόνια δοκιμών μόνο ένα μπουκάλι πέτυχα και αυτό στο σπίτι μου. Φις εντ τσιπς , και κόκκινα φασόλια πάνω σε ψωμί (μπλιαχ) τρώνε τις περισσότερες φορές. Τώρα ο Φασιανός είναι άλλη ιστορία, είναι για αυτούς που πάνε στο για fox hunting 😉

Comments are closed.