Πάμε Πλατεία ; Sloane Square London

Η Πλατεία και κάθε πλατεία από το καιρό εκείνο δηλαδή (π.Ι.)πρό ‘Ιντερνετ,  ήταν και είναι ακριβώς ο χώρος   όπου εξασκείται επιτυχώς όλη η ανθρώπινη ματαιοδοξία. Εξοπλισμένοι όλοι και με όλα τα αξεσουάρ της φιγούρας , κάνουν την περαντζάδα τους γύρω από την πλατεία για να  επιβεβαίωσουν, μέσα από τη ματιά των αλλων, την δική τους ύπαρξη σε αυτό τον πλανήτη. Τώρα εμείς οι διαδικτυωμένοι το έχουμε λύσει το πρόβλημα της πλατείας με τα blog , το Facebook, to twitter κλπ..  Διαλέγουμε επιμελώς τις φωτογραφίες που θα ποστάρουμε (έχω αλλάξει τρείς φωτογραφίες και ακόμα δεν είμαι ικανοποιημένη, μου φαίνεται θα βάλω καμμιά ηθοποιό που μου αρέσει και θα τελειώσει η ιστορία και άστην να υπάρχει αυτή για μένα).  Αραδιάζουμε λοιπόν τις καλύτερες  φωτογραφίες μας  και τα κατεβατά  μας με το πού πήγαμε, τι κάναμε κλπ…

΄Ετσι  και εγώ, άλλη μια φορά θα σας πώ ότι βρέθηκa στο Λονδίνο  για μερικές ημέρες  και ειδικά κοντά σε πλατεία ονόματι Sloane Square. Αυτή η Λονδρέζικη πλατεία βρίσκεται ακριβώς στα σύνορα μιας από  τις πιο αριστοκρατικές και ακριβές περιοχές του Λονδίνου,  Belgravia ,  και βέβαια δεν έχει να κάνει τίποτε με το Κολωνάκι, τελεία και παύλα, και μην αρχίσετε σαν τη θεία μου την Ευταλία  λέγοντάς μου “καλά έχουμε και εμείς πλατεία” γιατί δεν έχουμε… ΄Οχι γιατί η Sloane Square είναι ομορφότερη , που θα μπορούσε βέβαια, άν δεν είχε φάτσα κάρτα  εκείνο το πολυκατάστημα του  Peter Jones στο οποίο μπορεί να βρεί κανείς ό,τι καλό Αγγλικό προιόν τραβάει η ψυχή του και σε λογική τιμή, αλλά γιατί σε αυτή την πλατεία κυκλοφορεί  όλη η διεθνή αλαζονία  και όχι μόνο εισαγώμενη Ελληνική. Μαζί με τους   Sloane Rangers , όπως λένε τους γηγενείς νέους της πλατείας, τζιτζικάτοι με τα  κόκκινα παντελόνια τους και τα κορίτσια με τις τσάντες κάθε μάρκας και χρώματος, περιτριγύριζα   και εγώ γύρω από την περιοχή  για business, αυτό το τελευταίο, το λέω έτσι, γιατί το έχω ακούσει και μου αρέσει και κάνει αρκετό εφέ. Είδα πολλούς και άκουσα πολλά όπως  παραδείγματος χάρη, Ελληνίδες οι οποίες με σνόμπαραν γιατί τις διέκοπτα από το ψωνίζειν λέγοντάς τους “τι ωραία  είναι να ακούω Ελληνικά” λές και είχαν καμμιά  σκασίλα . Αυτές ήταν βουτηγμένες μέσα στο μέλι της αγοράς, εγώ τους μάρανα με τα κλισέ μου και τις ελληνικούρες μου. Εκτός από Ελληνίδες είδα ή νομιζα ότι είδα διάσημους σαν την Νταιάνα Ριγκ (θυμάστε το κορίτσι λάστιχο στους Εκδικητές;)  η οποία τώρα είναι μια σιτεμένη όμορφή κυρία, αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρη, γιατί ήμουν λίγο θολωμένη και με τις δικές μου δουλειές και ντρεπόμουν να βγάλω την κάμερα για να μελετήσω και να εξετάσω τις φωτογραφίες αργότερα, όταν θα είχα ηρεμήσει από τις δικές μου σκοτούρες.  Αλλά κατάφερα να βγάλω όλα τα ακίνητα που περνούσα και που δεν  θα έφερναν καμμία αντίρρηση με την εμφάνιση της κάμερας μου.

100_0049Μέρος της Πλατείας με τους Sloane Rangers και τα κόκκινα παντελόνια.

100_0122-1

Το πολύ κατάστημα αρωμάτων  Jo Malone που εδώ και μερικά χρόνια το έχει πάρει η Estee Lauder και 26 Νοεμβρίου έχει εγκαίνια και όποιος περάσει εκείνη την ημέρα με είκοσι λίρες παίρνει και ένα καλαθάκι δώρο με όλα τα αρωματικά.  Δίπλα, στο Μοντ Μπλανκ για πένες, που άν έχετε καμμία από αυτές αν σας πιάνουν τα νεύρα σας μην την καρφώσετε πουθενά, ρίξετε την σε κανένα μαξιλαράκι επάνω να ξεδώσετε και να μην κοστίσει ο κούκος αήδονι.

100_0123-1

Το μαγαζί με τις τσάντες της Λούλου Γκίνες στο οποίο δύο κορίτσια Sloanes ψώνιζαν  τσάντες λέγοντας η μία στην αλλη ‘αλήθεια την χρειαζόμουν αυτή την τσάντα’ λές και ηταν παυσίπονο για τον πονοκέφαλο.
100_0124-1Καπέλλα για κοινωνικές περιπτώσεις όπως γάμοι, βαφτίσια και χάπενινγκς.
100_0174-1

Η μπουτίκ Μολόχ  για country style όταν πηγαίνουν στα Cotswolds το Σαββατοκύριακο, παίρνουν και τη σημαία μαζί τους. Η δεύτερη μπουτίκ βρίσκετα στο χωριό του Charles στο Τetbury του Cloustershire
100_0175-1Eμένα όμως αυτά που μου πήραν την καρδιά ήταν τα ανθοπωλεία με τα λουλούδια…Και πήρα και εγώ τα μαξιλαράκια μου (βλέπετε κάτω) έτσι  για το καλό, όπως θα έλεγε και η θεια Margaret.

100_0186-2Και τέλος. ζήτω τα blog, Facebook και όλα  τ’ άλλα  εργαλεία του διαδικτύου που μας γλύτωσαν από το πήγαινε έλα της Πλατείας.

 

20 thoughts on “Πάμε Πλατεία ; Sloane Square London

  1. Η πλατεια ηταν γεματη.. με το νοημα πουχει κατι.. απο ..απο ολα! Πηνελοπη καρδουλα σημερα ολο το φιν φον που εκρυβες μεσα σου βγαινει σημερα εδω με ατσαλακωτο περιτυλιγμα κοινωνικης κριτικης. Και μου αρεσει πολυ! Θα σταθω στην Τζο Μαλοουν και θα παρω μονο ενα μικρο μπουκαλακι με αρωμα γαλλικο μπιζελι .. ειναι η φετεινη κρεασιον φρεντς πηηη που εισαγει το ζαρζαβατικο στην αρωματοθεραπεια! Καρδουλα, αυτες τις κυριες που ειδες εσυ με αυτοσκοπο τα ψωνια, τις πετυχα πριν δυο μηνες στην Βια Κοντοττι εκει που εβγαινα προς πλατεια Κανιγγ.. ουφ πλατεια ντε Σπανια.. αλλα δεν τους χαλασα το νιρβανα, ηδη ηταν χαλασμενο απο δυο γκρινιαρηδες κυριους που ειχαν μαζι τους.
    Λοιπον δεν συμφωνω με τις διαδυκτιακες πλατειες.. a crispy morning (αυτο ξερεις μεταφραζεται τραγανο πρωϊνο) σε μια απο τις πλατειες του κοσμου ειναι οτι καλυτερο για ολες τις αισθησεις αλλα και για τροφη πνευματικη. Καρδουλα μωρο μου.. πολυ σε αγαπω! ΧΧΟ.

    Υ.Γ Μπιστρο Μονακο καρεκλες ειδα.. καλα η καινουργια μηχανουλα ηταν επενδυση!

  2. Despinaki ετσι μου βγήκε, την αλλη μέρα που το είδα δεν ήμουν σίγουρη για αυτά που έγραψα. Αρχίζω και εχω πολυ αυτοσαρκασμό και αυτό με τρομάζει περισσότερο, σκεφτόμενη μα τι κάνω τώρα… ξέρεις εσωτερικές αναζητήσεις..Συμφωνώ και εγώ με τις διαδικτυακές πλατείες που λες. Ενας καινούργιος κόσμος με τα όλα του που λέμε, που εμάς λίγο μιας η ηλικίας μας παραξενεύει ενώ για τα Αλβιονάκια μου δεν τρέχει τίποτε.. . Για να δούμε αυτή η μηχανούλα πόσο θα κρατήσει ήταν η πιο φτηνή που βρήκα και είπα αφού κάθε τρείς μήνες θέλω καινούργια ας αγοράσω αυτή της μιας χρήσης. Φιλιά και σε ευχαριστώ πολύ χχο
    υ.γ Το Jo Malone τα αρώματα είναι θαύμα και μου θυμίζουν το Ιουστινάκι(καλή της ώρα που θα έλεγε και ηγιαγιά μου)

  3. Αλ πόσο δίκιο έχεις λοιπόν ! Να μην το πάρω προσωπικά δηλαδή. Γιατί να πω την αλήθεια κοιτούσα μετά το είδωλο μου στις βιτρίνες να δω πώς είμαι και δεν τους γέμισα το μάτι :)))

  4. Και όχι μόνο η πλατεία, αλλά ολόκληρη η περιοχή γύρω από την πλατεία είναι υπέροχη. Από την αγορά λίγα βήματα πιο πέρα, κλασσικό σημείο συνάτησης τα πρωινά του Σαββάτου, η Saatchi Gallery, μέχρι τα μπαράκια (The Botanist) και τα clubs, τις brasserie αλλά και το θέατρο πάνω στην πλατεία. Και λίγο πιο κάτω ο Τάμεσης και το Battersea Park που σήμερα με τα πυροτεχνήματα θα έχει την τιμητική του!

    • Νικο όπως βλέπεις στα λινκ που δημιουργούνται αυτόματα αμέσως κάτω από το ποστ είναι και το Botanist. Ναι είναι όμορφη περιοχή και αργότερα θα ανέβασω κα τη Saatchi Gallery.
      Σε ευχαριστώ για την συνεισφορά σου

    • Το ήξερα που θα μου πάει όμως θα σε βάλω και σε σένα στο κόλπο κάποια στιγμή αυτών το hauty😉

  5. Καλημέρα και καλή Κυριακή..Χρονικογράφε μου εσύ!! Πρέπει να τσακιστείς να βρεις στήλη σε βρετανική εφημερίδα. Και τσαμπα λεμε.

  6. Rits τώρα πια που όλος ο έντυπος τύπος έχει πάρει την κατηφόρα ??? Ζήτω τα μπλογκ που και τσάμπα και τουλάχιστον εξασκείται όλη η ματαιοδοξία που είναι ένα από τα δύο βασικά ανθρώπινα κίνητρα το άλλο είναι το χρήμα😉

  7. Αχ βρε Πενέλοπε,τι καυμός με το Λονδίνο!! Τι να σου εξηγώ τώρα!! Έτσι μου ρχεται να σηκωθώ να πάω μόνη μου, να καθήσω οκλαδον στη πλατεία τραγουδώντας “τιλιλι-τιλιλι” και να φωτογραφίζω, να φωτογραφίζω και πάλι και να μη σταματώ πφφφφφ πια!!

    Προηγείται η πλατεία, του μπλογκ και του fb, σίγουρα. Απ την άλλη σκέφτομαι κάτι κλειστές τελείως ημέρες κλεισμένη που το διαδύκτιο είναι ταξίδι , παρέα και παρηγοριά.
    Μμμμμ, κάπου στη μέση δηλαδή..
    Φιλάκι και καλή σου εβδομάδα

  8. Katerinaki για εξήγησε και εσύ το καυμό σου λοιπόν?? Είναι το Λονδίνο μούρλια μην λέμε τώρα και το ταξίδι του διαδικτύου δεν αναιρεί και την δική μας ματαιοδοξία σε όλα μέσα like salad bar😉

  9. http://ritsmas.wordpress.com/

    Filenas πλατειούχα…ριξε μια ματια στις φατσούλες στο μπλογκ μου και αποφάσισε ποιά ηθοποιό θα ανεβάσεις στο προφιλ σου για να τελειώνουμε. Θα είναι Ελληνίς μήπως;
    Α, πώς πανε τα συγγραφικά μας ; Οδεύουμε προς το τέλος ;

    Και κάτι για τον αυτοσαρκασμό: επειδή κι εγω τον εχω αναπτυγμένο και προβεβλημενο, δεν βλέπω γιατί να ανησυχείς. Είναι ένας τρόπος φυγής, αλλά έξυπνος τρόπος παιδί μου… φιλια πολλά και στα μωρά σου….

  10. Διαβάζοντας το σχόλιο σου με έπιασαν τα γέλια αλλά δεν μπορω να γράψω αυτόπου σκέφτηκα γιατι είναι πολύ δημόσια και δεν επιτρέπεται συν ότι έχω ένα πονόλαιμο που το κόλλησα από την μικρή μου, το τελευταίο δεν εμποδίζει την γραφή αλλά την διάθεση. Οδεύω προς την εγγραφή του μεγάλου έπους του Γκιλγκαμέζ μιλάμε το δεύτερο καλύτερο Ελληνικό μυθιστόρημα :))) Θα περάσω να δώ να δω τις φατσούλες σου.φιλια κα σένα

  11. εχω και μειλ ξέρεις ε? Εν παση περιπτωσει, εδω ειμαστε και για τα μικρα και για τα μεγάλα…και για τους εχοντες πονολαιμο. Να προσεχετε/…

  12. Μιλ μερσι πάντως🙂
    p.s πάλι καλά που δεν μου είπες να φοράω κασκολ όταν βγαίνω έξω (με αυτό ‘να προσεχετε)

Comments are closed.