Η Πηνελόπη στα Εξάρχεια

Κατεβαίνω στα Εξάρχεια χωρίς γκαζάκια αλλα με τον ‘Τζόνι και εγώ’ παραμάσχαλα διαβάστε παρακάτω λοιπόν :

Δευτέρα 29 Ιουνίου στις 7:00 μ.μ. η συγγραφέας Ντία Μέξη-Τζοουνς κάνει μια στάση στην Ελλάδα στο καφέ Floral για την παρουσίαση του βιβλίου της

‘ο Τζόνι και Εγώ’ από την Εμπειρία Εκδοτική

Aποσπάσματα από το βιβλίο θα διαβάσει η ηθόποιος Σμαράγδα Σμυρναίου.

 

To νέο FLORALBooks+Coffee είναι ένας χόρος σε τρια επίπεδα, με κλασσική Bauhaus αρχιτεκτονική και ίχνη από το καφε ζαχαροπλαστείο Floral του 1935: Mia μαρμαρινη σκάλα, ίχνη ταπετσαρίας, επιβλητικές κολώνες, μεγάλες τζαμαρίες. Θα μπορούσε να φανταστεί κανεις τον Κύρκο, τον Ξαρχάκο τον Χορν να πίνουν το καφε τους με την Πηνελόπη και να μιλάνε για τον Τζόνι😉

 

Floral / Books + Coffee / Θεμιστοκλέους 80, Πλατεία Εξαρχείων

*Σας περιμένω όλους! αφήστε τις δικαιολογίες για ραντεβού που είχατε κανονίσει πριν ενα μήνα και άλλες Αλβιόνικες δικαιολογiες γιατί εδώ εν Ελλάδι δεν πιάνουν

28 thoughts on “Η Πηνελόπη στα Εξάρχεια

  1. Ασε μας ρε καρδουλα, για δεκα μερες σε χανω! Δε το πιστευω! Και δεν ειναι αλβιονικη ουτε αμερικεν δικαιολογια. Το ταϊμινγκ μου μεσα!!
    Καλη επιτυχια! Α! δε μου λες! Την αναρτηση απο τα βορεια προαστεια την εκανες; Εκει που εχει καλο σημα; ΧΧΧ
    Καλα η Πηνελοπη θα μας γυρισει ανάρχω!

    • Δεσποινακι το ιντερνετ καφε κανει τη δουλειά του μέσο όρος ηλικίας 20 και μουσική μουρλια εκκωφαντική αφού μου έρχεται όρεξη να γράφω να φανταστεις κατεβαινω με αλυσίδες στη πλατεία φιλια
      p.s. αντε σε συγχωρω

  2. καλη επιτυχία στην παρουσίαση σου Πηνελόπη. Ευχομαι συντομα να ξεμπερδέψεις με τα..καλοκαίρια σου!

    • Νικο ευχαριστώ πολύ καλά αυτό το καλοκαίρι προβλέπεται πολύ μακρυ ασε τη Μελίκη και κατέβα πλατεία σε περιμένω

  3. Ουάου!!!

    Ακόμα κι αν είχα κανονίσει, θα το άλλαζα -σιγά μη γλυτώσεις!!!😉

    να μου φιλήσεις τα αλβιωνάκια
    εσένα θα σε φιλήσω μόνη μου😆

  4. Καλημέρα Penelope και καλή επιτυχία στή παρουσίαση! Εύχομαι να περνάς όμορφα και εσύ και η ουρά σου!!! Λάτρεψα αυτή την έκφραση για τα Αλβιονάκια.Έίναι τρυφερή πολύ, και δείχνει ένα κομμάτι σπουδαίο του χαρακτήρα σου. Δεν είσαι μανούλα εξ ορισμού , και αυτό φαίνεται και από άλλες γραφές σου.
    Το βιβλιο σου έχει θέση, δίπλα μου. Φιλί με εκτίμηση και καλωσύνη.

    • Kατερίνα κατέβα ‘πλατεία να γνωριστούμε φεύγω την επόμενη μέρα για αλλες πολιτείες…
      Σε ευχαριστώ πολύ που με σκεφτεσαι και περνας , η ζωη είναι tough χωρις internet🙂

  5. Σου υπόσχομαι πως θα προσπαθήσω, έστω για λίγο και εγώ θέλω να γνωριστούμε.
    Να περνάς καλά και πάντα επιτυχίες καλοκαρδουλίτσα
    Φιλί

    • κατερίνα το ξέρω ότι θα προσπαθήσεις και είμαι σίγουρη ότι θα σε αναγνωρίσω αμέσως. Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τη ζεστασιά σουχχ

  6. Lady P, or Laser beam αν προλάβω να γυρίσω από το πρώτο Σ/Κ των διακοπών μου υπόσχομαι να είμαι εκεί για να τα ξαναπούμε από κοντά
    Πάντως όπως και να έχει, εύχομαι μια επιτυχή παρουσίαση

    • θαύμα ευκαιρία να σε δω ξανά αυτό το πικαντικό μουτράκι😉 Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι

  7. Καλά θα λείπω εις Ρόδον, δεν το πιστεύω, γαμώ την ατυχία μας. Επιστρέφω στις 30 και δε γίνεται να το αλλάξω γιατί τότε αναχωρούν και οι μεταφραστές και πρέπει να δουλέψουμε μέχρις εσαχάτων.
    Τί να πώ; Ρώτα και κανένα μπάρμπα πριν οραγνωθείς, ρώτα!!!
    Ελπίζω να ειδωθούμε απο 1-9 Ιουλίου, οπότε θα κυκλοφορώ στους δρόμους της πόλης!!!
    Καλή επιτυχία και φιλιά

    • Καλα Ιουστινάκι δεν το πιστεύω μια ευκαιρία μας δόθηκε να συναντηθούμε και όλο κάτι μας τυχαίναι αν και κάθε καλοκαίρι γυρίζουμε στα ίδια μέρη θυμάσε περυσι Μoma😉 filia kali epitixia

  8. Στην γεννέθλια γειτονιά μου, αγαπητή συνονόματη!
    Πόσο μου έχουν λύψει οι βόλτες σ’ αυτά τα μέρη. Εχω πάνω από 4 χρόνια να περάσω απο τα Εξάρχεια.
    Κι’ αν ο δρόμας σας πάρει, περάστε και από το blog μου, γιατί σας περιμένει ένα μικρό δωράκι.

    • Penelope ευκαιρία να ερθείς ξανά στη γειτονιά σου να συναντηθούμε στις 29/6.θα περάσω να δω το μπλογκ σου λίγο αργότερα είμαι χωρίς σύνδεση εδώ στην Ελλάδα και με έχουν γνωρίσει όλα τα ιντερνετ καφε της Αττικής. Σε ευχαριστώ πολύ πάντως που πέρασες και από εμένα

  9. Καλημέρα καλή εβδομάδα Penelope. Η Katrine θα είναι το απόγευμα στα Εξάρχεια και είναι πολύ χαρούμενη γι αυτό! Φιλί φιλί

  10. Λοιπον, η Πενελοπε και ο Τζόνι τελικά κατηφόρησαν στο Φλοραλ των Εξαρχείων και η καλή μου φίλη παρουσίασε το εξαιρετικό και ξεκαρδιστικό βιβλίο της Ο Τζόνι κι εγώ βγαλμένο μεσα από την ιδια τη ζωή μιας νεας γυναίκας που ερωτεύτηκε και ξενιτεύτηκε. Μας μίλησε για τον τρόπο που έγραψε το βιβλίο της, τα χαρτάκια και οι μικροσημειώσεις που προηγήθηκαν , το σωστό τάιμινγκ και όλα αυτά υπό το τρυφερό και προστατευτικό βλεμμα του Τζόνι που ομολογώ ότι πρέπει ναχει Την Υπομονή, δηλαδή..
    Διαβασε αποσπασματα από το βιβλίο με πολύ στυλ η Σμαράγδα , η οποία μάλλον με εντυπωσίασε αν και όταν της είπα ότι δεν πολυπηγαίνω θέατρο θα πρέπει να το πήρε όχι και τόσο καλά… Είδα και την Κατρίν, την Κατερινα , καινούργια φίλη. Ηταν και τα παιδιά της Εμπειρίας Εκδοτικής που εχει συγχωνευτεί με τις εκδόσεις Οξύ. Ηταν και ολη η τρελλοπαρέα, πλην της αγαπημένης μου Ελένης Γκίκα που μόλις ειχε επιστρέψει από την Καππαδοκία και της επίσης αγαπημενης Μένης που ηταν για σερφ το Σαββατοκύριακο κι ειχε μια κοπωσούλα…Ομολογώ για μια ακόμη φορά ότι συγκινήθηκα γιατί αισθάνθηκα ότι εχω φίλη την Πολυταξιδεμένη Πενελοπε και που εμαθα οτι πάμε τωρα για το δεύτερο βιβλίο και θα ακολουθήσει και τρίτο. Πάνω του φιλενάδα κι εμείς ο λαός από κάτω κατι σαν κλακαδορος, ακολουθούμε…
    φιλια

    • Ritsmas δεν βρίσκω λόγια πια να σε ευχαριστήσω φιλιά πολλά από την αίθουσα αναμονής του αεροδρομίου χχχχ

  11. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην έρθω, όπως το είχα υποσχεθεί άλλωστε! Ανταμoiβή, η γνωριμία σου Penelope, σ ευχαριστώ!! Συνάντησα μια γλυκιά ζεστή γυναίκα. Η φώτο την αδικεί! Είναι πολύ πιο όμορφη δε το συζητώ. Όλη η παρέα που ήταν εκεί άνθρωποι ζεστοί χωρίς ίχνος υπεροψίας και με πολύ πολύ χιούμορ.Το βιβλίο με ιδιαίτερη αφιέρωση από τη Γλυκιά Ντία,μπήκε στη λίστα του Αυγούστου και της ξεκούρασης.
    Φιλάκι Penelope,και σε σένα και στη ritsmas και σε όλη τη παρέα .
    Καλή συνέχεια με πολύ πολύ όμορφες διαδρομές!

    • Κατερινάκη χίλια ευχαριστώ που ήρθες ! much appreciated… To είδα ότι οι φωτογραφίες με αδικούν και είπα να μην γίνω μοντέλο γιαυτό το γύρισα στην συγγραφή :)) 😉 φιλιά

  12. Ντία μου όμορφη γύρισα από Καππαδοκία εχθές πτώμα, αλλά τόσο γεμάτη με μνήμες παλιές! Αν είσαι, κανονίζουμε και με Ριτσάκιον, Ιουστινάκιον, να βρεθούμε στον Πολυχώρο της Άγκυρας για να κάνουμε πια μιαν αγκαλιά?
    άλεφ- ελένη

  13. Αλεφάκι με εντυπωσίασες με αυτήν την Καππαδοκία ούτε Αγιος Βασίλης να ήσουν😉 Κρίμα κρίμα αλλά πια πετάω σε λίγο για την καρδιά της Ευρώπης φιλιά και να περάσετε καλα όλοι χχ

Comments are closed.