‘Johnny and me’ in the best seller list!

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΕΥΠΩΛΗΤΑ (BHMA)
GREEK LITERATURE BEST SELLER (VIMA)

1. Ματωμένα Χώματα της Διδώς Σωτηρίου (εκδόσεις Κέδρος)

2. Ολα σου τα ‘μαθα μα ξέχασα μια λέξη του Δημήτρη Μπουραντά (εκδόσεις Πατάκη)

3. Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι της Λένας Μαντά (εκδόσεις Ψυχογιός)

4. Το φάντασμα της αξόδευτης αγάπης της Μάρως Βαμβουνάκη (εκδόσεις Ψυχογιός)

5. Η άλλη πλευρά του νομίσματος της Λένας Μαντά (εκδόσεις Ψυχογιός)

6. Από δρυ παλιά κι από πέτρα της Νοέλ Μπάξερ (εκδόσεις Ψυχογιός)

7. Σαν ταξιδιάρικα πουλιά του Θοδωρή Παπαθεοδώρου (εκδόσεις Ψυχογιός)

8. Μ.Χ. του Βασίλη Αλεξάκη (εκδόσεις Εξάντας)

9. Ο Τζόνι κι εγώ της Ντίας Μέξη-Τζόουνς (εκδόσεις Εμπειρία Εκδοτική)

10. Παλιά, πολύ παλιά του Πέτρου Μάρκαρη (εκδόσεις Γαβριηλίδη)

Το ΒΗΜΑ, 19/10/2008 , Σελ.: S07
Κωδικός άρθρου: B15490S072

Υ.γ αντε, τα κατάφερε παρά ένα μπήκε στη λιστα των ευπωλήτων αλληλούια!
p.s Johnny managed to get the 9th position in the best seller list !!!

35 thoughts on “‘Johnny and me’ in the best seller list!

  1. Μπράβο για τη διάκριση. Και εις ανώτερα, ως προς την κατάταξη. Το διάβασα το βιβλίο σου, μετά την εκδήλωση στο Public και μου άρεσε. Διαβάζοντάς το, κάποιες φορές γέλασα. Συχνότερα όμως χαμογελούσα. Κι αυτό είναι ίσως πιο σημαντικό (κυρίως γιατί χαμογελούσα “με νόημα” όπως λένε).

    Από τα άλλα βιβλία του top 10, έχω διαβάσει μόνο τα “Ματωμένα Χώματα” και το “μ.Χ.” (τελικά, τώρα που βλέπω τη λίστα, σκέφτομαι ότι δεν διαβάζω όσο θα’θελα).

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

  2. συμμετέχουμε, συμμετέχουμε και ανασκουμπωνόμαστε για τα καινούργια.
    φιλια

  3. Mένη τα Ματωμενα Χώματα τα διαβάζω και τα ξαναδιαβάζω αλλά έχω μείνει εκεί δυστυχώς ,γιατί εδώ και πολλά χρόνια διαβάζω μόνο αγγλικα fiction and non fiction εκτός από εξαιρέσεις φυσικά

  4. Ιrlandos πόσο χάρηκα που μου έγραψες την γνώμη σου και μου άρεσε που κατάλαβες και χαμογελούσες….
    Σε ευχαριστώ πολύ

  5. συμμετέχουμε στα δρώμενα τα δικά σου και ανασκουμπωνόμαστε για να γιορτασουμε τα επόμενα. ειμαι υπερ του διαρκούς και ασυδοτου γλεντιού, λεμε τωρα. να σου δωσω να καταλάβεις ακουω αυτη την ωρα Γεωργουσοπουλο , τον κριτικό και Ευαγγελάτο, τον σκηνοθέτη στο Αμφιθέατρο. Μιλανε για τις καινούργιες δουλειές τους και δεν ξέρω τί να πρωτοσυγκρατήσω στον ερημο το νου.
    Χτες ο Γουντι ήταν θαυμα…για ώριμους και περπατημένους ανθρώπους. Οι πολυπολυτάδε σχέσεις παραμενουν ενα πρόβλημα και οι νεοι μας ειναι μαλλον συντηρητικοί… ( Δεν ξερω αν καταλαβες τίποτα, καλο μου, αλλα αυτά δεν λεγονται από εδω)

  6. Και εμείς ακούμε το radio 4 για να μη ξεχνιόμαστε😉 και θα πάμε να δούμε και τον Γούντι που είναι το ίνδαλμα μου, λέμε για Μανχάτταν κλπ όχι τόσο πολύ για τα τελευταία του.. χχ

  7. Για δες κολπα η Πρες! μονο του μπηκε το δικο μου; Χε χε αυτοδιαφημιστηκα! Εν τω μεταξυ ειδα και το καινουργιο του Βασιλη Αλεξακη στη λιστα. Σημειωνω! Φιλι!

  8. Δεσποινάκι η πρεςς είναι πολύ ‘εργαλείο’ εμένα να δείς που με ψαχνουν οι estate agent of Hamptons!!Σημείωσε σημείωσε ο Αλεξάκης μου αρέσει πολύ. φιλί

  9. Πενελοπε, ειδες ότι εχεις πολυ κόσμο από Αμερική ς; Μου αρέσει αυτό γιατί μολις βγει το βιβλίο στα αγγλικά θα σκίσει στην κυριολεξία…
    ολοι χαιρόμαστε, λεμε…

  10. Meropaki μου και εγώ χάρηκα μιας και τελευταία τα εργασιακά με έχουν ζορίσει… και έτσι μπήκα στο Βημα την Κυριακή έτσι για χάζη για να ξεχάσω … και ο Τζονι ήταν εκεί αυτό με ανέβασε λίγο..

  11. Dearest ευτυχώς που εσύ και ο Σπαρκς έχετε ‘vision about the future’ ας ονειρευόμαστε λοιπόν αυτούς τους χαλεπούς καιρούς..

Comments are closed.