What they say about ‘Johnny and me’ part 3

Πολλαπλά ξαφνιάσματα  by Manos Kontoleon
Και δεν ήταν ξάφνιασμα μόνο το ότι έγραψε, αλλά και το τι έγραψε.
Αυτό το φρέσκο, το χαριτωμένο, το κεφάτο, το σαρκαστικό και αυτοσαρκαστικό κείμενο.
Χάρηκα που το είδα, χαίρομαι που το βλέπω να κυκλοφορεί πια.
Είναι ένα βιβλίο που με ανάλαφρο τρόπο λέει σοβαρά πράγματα.
Μιλά για τις στρεβλώσεις δυο κοινωνιών, αλά και για τα ανοίγματα που η κάθε μια τους επιχειρεί.
Μιλά για πως συνταιριάζονται μέσα από τη συμβίωση δυο ανθρώπων, διαφορετικές κουλτούρες.
Στην ουσία μιλά για μια νέα γενιά ανθρώπων που κυκλοφορούν ανά την Ευρώπη και δημιουργούν μια δισυπόστατη πατρίδα.
Με άλλα λόγια είναι ένα μυθιστόρημα με περιεχόμενο και σύγχρονο προβληματισμό. Και σύγχρονο τρόπο γραφής.
Ναι, η Ντία Μέξη – Τζόουνς με το πρώτο της κιόλας μυθιστόρημα κατοχυρώνεται ως συγγραφέας. Και μάλιστα συγγραφέας που ξέρει να χρησιμοποιεί όχι μόνο τη γλώσσα –πατροπαράδοτο εργαλείο κάθε συγγραφέα. Αλλά και το διαδίκτυο.
Στο blog για το βιβλίο της (johnny-ang-me.blogspot.com) γίνεται ‘το σώσε’ και ‘το έλα να δεις’
 Α, μου αρέσουν οι άνθρωποι που με ξαφνιάζουν. 
Και οι άνθρωποι που σε ξαφνιάζουν γράφουν βιβλία που ξαφνιάζουν κι αυτά.
Μανος Κοντολεων (συγγραφέας)

14 thoughts on “What they say about ‘Johnny and me’ part 3

  1. Mάνο σε ευχαριστώ για όλα και από την αρχή, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξες και την παρότρυνση να συνεχίσω.
    Και εμένα μου αρέσουν οι άνθρωποι που με ξαφνιάζουν για αυτό το έκανα self-service ! Σε ευχαριστώ

  2. Λάθος καλή μικρή ξενιτεμένη λίγοι γράφουν οι περισσότεροι αντιγράφουν…

  3. Εντάξει βρέ Μενιεκ μου αντέγραψα και εγώ τα καλά λόγια που γράψαν για μένα και το βιβλίο που αισθάνομαι λίγο σαν να είναι επικήδειοι γιατί τόσα καλά λόγια μόνο στους πεθαμένους λένε συνήθως, λές να … και δεν το έχω καταλάβει εδώ στα ξένα…
    Περίμενε λουλούδια για το ‘καλή και μικρή΄

  4. Λάθος ξανά καλή μικρή ξενιτεμένη (και δεν χρειάζονται τα λέλουδα), εσύ δεν αντέγραψες… εσύ μετέφερες🙂

  5. Το διαβάζω αυτές τις μέρες το βιβλίο σου και μου αρέσει πάρα πολύ.
    Αρκετά από αυτά τα έχει ζήσει και η αδερφή μου στο Νησί , πρέπει να σου πω ότι γέλασα πάρα πολύ με το σπάννερ

    Την άλλη φορά δραπανοκατσάβιδο.. και γωνιακό σταυρό ( μην τρομάξεις, εργαλεία είναι )
    Πολλά φιλιά

  6. so far τελεταία μαζεύομαστε πολλές γυναίκες με Αγγλό Σύζυγο και σκέφτομαι δημιουργία συλλόγου γιατί αυτοί πως κάνουν μία λεπτομέρεια ίδια να βρούν αμέσως το γκρουπάρουν (δές σύλλογο της φούξιας) και εμείς με ολόκληρο σύζυγο που έχουμε τόσα να πούμε…
    Μου αρέσει ο καθείς κάτι έχει να ταυτιστεί και να γελάσει στο βιβλίο, αλλές γιατί είναι πεθερές άλλες έγκυοι βρήκα και σε εσένα το μηχανικό με το σπάνερ να σου πω αυτό δεν το φανταζόμουν🙂
    Good to see you there, very happy indeed!!
    χχ

  7. Περασα πρωϊ Παρασκευης για ενα φιλι και μια ευχη. Καλο Σαββατοκυριακο. Προσωπικα εχω 3 φιλες παντρεμενες με .. ξενους (Αυστραλο, Αμερικανο και Γερμανο) και φροντισα να εχουν απο μια κοπια. Η μια ενθουσιαστηκε και θυμηθηκε ΟΛΑ τα ευτραπελα της δικης της συμβιωσης. Ξερεις μπορει να λενε παπουτσι απο τον τοπο σου αλλα και στις 3 περιπτωσεις εγω βλεπω αρμονικα ζευγαρια με μεγαλο πολιτιστικο-κοινωνικο πλουτο.

  8. Αυτό το τελευταιο το πολιτιστικο-κοινωνικό … είναι πράγματι αλήθεια…xx Penelope

  9. Πηνελοπάκι μου καλησπέρα,
    αυτό το κείμενο που έγραψε ο Μάνος Κοντολέων το προσυπογράφω. Αυτά ακριβώς σκεφτόμουν κι εγώ διαβάζοντας το βιβλίο σου. Ότι γράφεις πολύ σοβαρά πράγματα μ’ ένα χαριτωμένο και ανάλαφρο τρόπο. Keep writing.

  10. Μερόπακι μου γειά σου και πόσο χαίρομαι για αυτά που μου λές! έτσι ήθελα να τα γράψω με αυτό το το ανάλαφρο τρόπο και όπως τα πιάσει τα έπιασε είπα από μέσα μου… έτσι άλλωστε γίνεται και στην ζωή την ίδια. Σε ευχαριστώ πολύ

    Διονυσε τι τιμή! τι έγινε βάλατε internet εκεί πάνω στον Ολυμπο?? Τώρα να δείτε τι ωραία θα παιρνάτε με το blogging ! η καλύτερη διασκέδαση….

Comments are closed.