Thoughts on travelling

 “Where are you from?” “Where are you going?”my fellow travellers were chatting around me ; the usual conversation among travellers. Some of them they are curious about you, others are curious about ‘themselves’ who is the majority, others, they just want to catch the moment  with you, talking about trivial things . Usually, I can spot the people who I am attracted to, but in diverse environments  such as ships in the middle of the ocean or places totally foreigner to me, there are surprises and pitfalls of my own judgement.  Quite a few times I found people quite interesting and amiable despite the first encounter  wasn’t attraction by the first sight. Sometimes  I am overwhelmed by sadness, knowing by experience that I’m not going to see people who I felt a spark  talking to or even bonding with momentarily . Other times I’ m feeling that all the smart people are staying at home and blogging and I’m on the road with the rest. And for sure, when I am on the road for  long, the spark of newness fades and travel can feel a long detour from my real home and life and perhaps unreal life (blogging). From time to time  one question is pending on my mind “ why I travel” and the first answer could be , perhaps from curiosity to learn and grow, perhaps from need to stretch my limits, perhaps for fun and rejuvenation, perhaps because I have to.. .   I found some quotations  about travelling which intrigued me  and I chose 10+1 which really inspired me  and I identified with them. The 1 (one) is  mine  “the more  I travel the more confused  I am about the world, the people and myself”

  1. I met a lot of people in Europe.  I even encountered myself.  James Baldwin
  2. “The first condition of understanding a foreign country is to smell it.” – Rudyard Kipling
  3. “Travel is glamorous only in retrospect.” – Paul Theroux
  4. “A wise traveler never despises his own country.” – Carlo Goldoni
  5. “One’s destination is never a place, but a new way of seeing things.” – Henry Miller
  6. What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do – especially in other people’s minds.     When you’re travelling, you are what you are right there and then.  People don’t have your past to hold against you.  No yesterdays on the road.  ~William Least Heat Moon, Blue Highways
  7.  Give me five minutes of a man’s life over all the books in the world, said Borges – a lesson as relevant for travellers as for pallid bookies.
  8.  ‘what we find exotic abroad may be what we hunger for in vain at home… the pleasure we derive from journeys is perhaps dependent more on the mindset with which we travel than on the destination we travel to.. And that’s the wonderful thing about family travel:  it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind.  ~Dave Barry
  9. “For my part, I travel not to go anywhere, but to go. I travel for travel’s sake. The great affair is to move.” – Robert Louis Stevenson
  10. To travel is to discover that everyone is wrong about other countries. Aldous Huxley 

17 thoughts on “Thoughts on travelling

  1. Μου άρεσε πολύ αυτό του Γκολντόνι : “Ένας σοφός ταξιδιώτης ποτέ δεν περιφρονεί τα ίδια του τη χώρα.”

    και αυτό του Μίλλερ :
    “Ένας προορισμός του δεν είναι ποτέ ένας τόπος, αλλά ένας νέος τρόπος να βλέπει κανείς τα πράγματα.”

    Τι “ταξιδιάρα” που είσαι, Πηνελόπη!!!!🙂 🙂

    Φιλιά, καλή βδομάδα !

  2. Nατασσάκι επανήλθες βλέπω στο ‘ονομα’
    Προσπαθώ Νατασασσάκι μου.. και σε εσένα καλή εβδομάδα

  3. Εμένα πάντως, στα ταξίδια, μου τη δίνουν οι βαλίτσες…😦
    Κατά τα άλλα αντί για σμελ προτιμώ το μπλέντ ιν🙂

    Εχ ναι, η νατασσούκο δεν ταξίδεψε πολύ, επέστρεψε γρήγορα στην αρχική της κατάσταση…

  4. Καμηλιέρη μου, η “νατασσούκο” με “αντικατέστησε” όσο ήμουν διακοπές -αλλά γύρισα…
    (γρουμφ!)
    όταν ξαναπάω διακοπές, θα εμφανιστεί!!!!
    (μου έμεινε ο νονός, όμως!😉 )

    Καλημέρες!!!! 🙂

  5. @Αλ νομίζω αρχίζεις από το smell και μετά προχωράς στο blend in…
    @Νατασσάκι ξέρεις το σουκ στα αράβικα σημαίνει αγορά😉
    Πολλές καλημέρες

  6. Αντε Καλό μου,να προχωράς με τις μυρουδιές και να παίρνεις δυναμη. Ετσι κι αλλιως δεν σε φοβάμαι. Εχω την αισθηση ότι το απολαμβάνεις και καλά κάνεις. Είναι σαν να εισαι διακοπές …καπου εδω γύρω…
    σε φιλω και τα λεμε

  7. Μα τι βλεπω καρδουλα, κι εσυ ταξιδευεις τωρα στην Πρες! Καλως ορισες! Γυρισα καρδουλα στην παλιο-Γουασινγτον χτες και ειμαι ακομα σαν μπαγιατικο μυδι. Αυτα τα ταξιδια της επιστροφης ειναι ολο μελαγχολια. Βλεπω οτι αρχισες και εντατικα αραβικα ε; Θα σε διαβασω με την ησυχια μου καποια στιγμη. Καλη σχολικη χρονια στα αλβιονακια και φιλια στον Τζονι. Το ξερεις οτι ο Ελευθερουδακης το εχει το βιβλιαρακι σου στα χιουμοριστικα; Εφοδιαστηκα με αντιτυπα και τα μοιραζω στις φιλεναδες μου που εχουν παντρευτει ξενους. Η Αθηνα καυτη, φασαριοζικη, βρωμικη και θορυβωδης αλλα λατρεμενη κι αυτο δεν αλλαζει! Σε φιλω και τα ξαναλεμε συντομα. Καλο χειμωνα δε λεω, νοτ απλικαμπλ του γιου!!

  8. Δεσποινάκι καλωσόρισες ! Σε καταλαβαίνω τόσο πολύ!. Από τα υπολοιπα κρατάω το χιουμοριστικά!! Ι am glad που το ταξινομήσανε στα χιουμοριστικά !! και το ‘Λατρεμένη’ η Αθήνα… Φιλί

  9. Όλα τα παραπάνω και τίποτα ταυτόγχρονα , ανάμειξη συναισθημάτων και σκέψεων της στιγμής..
    Αναγκασμένη να κάνω συνέχεια ταξίδια λόγω δουλειάς και πάντα “ζηλεύοντας” όσους ταξιδεύουν για εμπειρία και έμπνευση , ομολογώ ότι δεν σκέφτομαι το ταξίδι αυτό καθαυτό.
    Ούτε τη χώρα, ούτε τις ιδιαιτερότητες. Αφήνω να με πάει η κατάσταση και με εφόδιο μόνο την εμπειρία , πιστεύω ότι θα βγει καλά.
    Υπάρχουν ταξίδια που ήθελα να κάνω και έκανα, και άλλα που δεν έκανα,
    υπήρξαν ταξίδια που δεν ήθελα και όλο μου προέκυπταν
    και τότε ειδικά σε αυτά τα τελευταία, διαπίστωνα ότι ο ταξιδιώτης οσμώνεται με το χώρο και το χρόνο κατά ένα περίεργο τρόπο.
    Η μόνη περιουσία τα ταξίδια μου !

    Πολύ ωραίο το κείμενό σου Lady Penelope

  10. μην ακούω για τη νατασούκο…. έδωσα μάχη για να αποχωρήσει και να ξαναβρώ τη φίλη μου…
    και να ξέρετε ότι εμένα ως αντιδραστική μ’ αρέσει του Paul Theroux. Ταιριάζει με το σκεπτικό μου όιτ τα πράγματα είναι η ιδέα τους, ότι τα κατασκευάζει η ιδέα τους… ΜΕ άρεσε σας λέω πολύ!!!

  11. Μενιεκ αφού σε άρεσε τόσο θα στο στείλω να το έχεις κορίτσι μου😉 Ολα εκεί κατασκευάζονται we like or not🙂

  12. Εγώ πάλι προτιμώ αυτό, λόγω του ότι ειμαι…υπερ το δέον υπερκινητική… Φαντάζομαι καποια νευρολογική -εγκεφαλική ασθένεια θα ειναι κι αυτή :
    “For my part, I travel not to go anywhere, but to go. I travel for travel’s sake. The great affair is to move.” – Robert Louis Stevenson

    Χαιρε !!!

Comments are closed.